Las sibilantes en la documentación notarial leonesa en el paso del latín al romance ¿alternancia gráfica o confusión fonética?

  • Las sibilantes en la documentación notarial leonesa en el paso del latín al romance ¿alternancia gráfica o confusión fonética?

Polo que se refier al ensordecimientu de les sibilantes y afitándose nun corpus de 510 documentos del Archivu de la Catedral de Lleón, compuestos ente 1188 y 1284, l'oxetivu d'esti trabayu ye ufiertar un panorama detalláu de la representación de les tres pareyes de sibilantes na documentación redautada na dómina de pasu del llatín al romance nes escribaníes asitiaes al sur del Cordal Cantábricu, sobremanera na fastera d'influencia de la catedral y el primitivu conceyu de Lleón, capital del vieyu reinu homónimu. L'estudiu, col envís de poner un poco más de lluz sobre esta cuestión, perdiscutida hasta agora polos llingüístes, céntrase más en particular nos entemecimientos o alternancies gráfiques, que podíen ser el niciu d'un principiu d'ensordecimientu de les sibilantes.

Autor
Marcet Rodríguez, Vicente José, Artículo,
Editorial
Academia de la Llingua Asturiana
Lugar de publicación
Oviedo
Fecha de publicación
2011
Revista en la que se publica
Lletres asturianes
Número (revista)
104
Páginas
45-84
e-ISSN
2174-9613
ISSN
0212-0535
Notas

Periodicidad: Semestral

Dirección del ejemplar (enlace PDF)